پ نه پ های باحال و خنده دار (1)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394
بازدید : 983
نویسنده : reza
طنز پ ن پ

به پسره میگم دستت به من نزن میگه چرا مگه بدت میاد؟

گفتم، پَ نَ پَ من جیزم، اُوف میشی.

*** پ نه پ های جدید ***

به خانمه تو بانک میگم خودکار دارین؟

میگه میخوای چیزی بنویسی؟

گفتم، پَ نَ پَ میخوام باش نودل چینی بخورم!!!

*** پ نه پ های جدید ***

به خونه زنگ زدم داداشم برداشته میگم بابا هست؟ میگه: آره کاریش داری؟

گفتم، پَ نَ پَ میخواستم ببینم حاضره، جلو اسمش تیک بزنم!

*** پ نه پ های جدید ***

به داداشم میگم تو آشپزخونه‌ای زیر کتری رو هم روشن کن، میگه میخوای چایی دم کنی؟

گفتم، پَ نَ پَ می‌خوام آشپزخونه رو بخار بگیره سونا راه بندازم …

*** پ نه پ های جدید ***

به داداشم میگم، صدای تلویزیون کم کن. میگه اذّیتت میکنه؟

گفتم، پَ نَ پَ می‌خوام لب خونی‌ام قوی بشه!

*** پ نه پ های جدید ***

به داداشم میگم، مگس نشسته رو مانیتور، میگه بکشمش؟

گفتم، پَ نَ پَ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه!

*** پ نه پ های جدید ***

به دختر عموم که 5 سالشه میگم: دخترا موشن، مثه خرگوشن، میگه پَ نَ پَ همه مثل شما پسرا گاو گوساله‌ایم، اصلاً یه وضعی شده به خدا!

*** پ نه پ های جدید ***

به دوستم اس ام اس زدم میگم کلاس تشکیل نمی‌شه.

جواب داده یعنی استاد نیومده؟

گفتم، پَ نَ پَ رفته قایم شده همه دارن دنبالش می‌گردن.

*** پ نه پ های جدید ***

به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه، میگه استارت میزنی روشن نمیشه؟

گفتم پَ نَ پَ وقتی ازش خواهش می‌کنم روشن نمیشه.

*** پ نه پ های جدید ***

به دوستم گفتم برو بالا نردبون چراغ و ببند، گفت بچرخونمش؟

گفتم، پَ نَ پَ تو نگهشدار من نردبون و می‌چرخونم!

*** پ نه پ های جدید ***

به دوستم میگم ببین تن ماهش، تاریخ انقضاش چیه؟

میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟

گفتم، پَ نَ پَ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی، میخوام واسشون جشن سالگرد بگیریم.

*** پ نه پ های جدید ***

به دوستم میگم خودکارو بده میگه چیزی می‌خوای بنویسی؟

گفتم، پَ نَ پَ یه زیر شلواری براش گرفتم میخوام ببینم اندازشه یا نه.

*** پ نه پ های جدید ***

به دوستم میگم دارم میرم عینک بگیرم. میگه دودی دیگه؟

گفتم، پَ نَ پَ سوخاری.

*** پ نه پ های جدید ***

به دوستم میگم، دیشب تو کرمان یه پسره بنزین ریخته سرش خودشو تو خیابون آتیش زده. میگه سوخت؟!

گفتم، پَ نَ پَ یه جون گرفت رفت مرحله بعد!

*** پ نه پ های جدید ***

به دوستم میگم، فهمیدی مریم جدا شد؟؟؟

میگه از شوهرش؟؟؟؟؟

گفتم، پَ نَ پَ چسبیده بود کف ماهیتابه، کفگیر زدم جدا شد.

منبع » پ نه پ های باحال و خنده دار (1)





:: برچسب‌ها: , پ نه پ , پ نه پ جدید , پ نه پ باحال , پ نه پ Facebook , پ نه پ تصویری , پ نه په , پ نه پ های جدید , پ نه پ 91 , پ نه پ جديد , پ نه پ بی تربیتی , پ نه پ جدید تصویری , پ نه پ جدید و خنده دار , پ نه پ جدید 91 , پ نه پ جدید 92 , پ نه پ جدید شهریور , پ نه پ جدید و باحال , پ نه پ جدید خرداد 91 , پ نه پ جدید باحال , پ ن پ جدید تیر 92 , پ نه پ باحال تصویری , پ نه پ باحال و جدید , پ نه پ باحال 92 , پ نه پ های باحال جدید , پ ن پ باحال و جدید , پ ن پ باحال تصویری , پ نه پ های باحال , پ نه پ های باحال تصویری , پ نه پ هاي باحال , پ ن پ Facebook , پ نه پ تصویری جدید , پ نه پ تصویری 91 , پ نه پ تصویری باحال , پ ن پ تصویری 91 , پ ن پ تصویری باحال , پ ن پ تصویری خنده دار , پ ن پ تصویری 92 , پ ن پ (تصویری) طنز جالب , پ ن پ تصویری خفن , پ نه په بی ادبی , پ نه په جدید , پ نه په جديد , پ نه په تصویری , پ نه په خنده دار , پ نه په های جدید , جوک پ نه په , جک پ نه په , طنز پ نه په , پ نه پ های جدید و خنده دار , پ نه پ های جدید تصویری , پ نه پ های جدید 91 , پ ن پ های جدید , پ ن پ های جدید تصویری , پ ن پ های جدید 92 , پ ن پ های جدید و باحال , پ ن پ های جدید91 , پ نه پ مرداد 91 , پ نه پ مهر 91 , پ نه پ تیر 91 , پ نه پ ابان 91 , پ نه پ جديد 91 , اس ام اس پ نه پ 91 , پ نه پ آذر 91 , پ نه پ هاي جديد , اس پ نه پ جديد , پ ن پ بی تربیتی , پ نه پ بی ادبی , پ ن پ بی ادبی , پ ن پ بی ادبی تصویری , پ نه پ های بی تربیتی , جوک پ ن پ بی ادبی , جک پ ن پ بی ادبی , پ ن پ جدید بی ادبی , اس ام اس پ ن پ بی تربیتی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین پرتال سرگرمی تفریحی .:theft:.عـکس|عاشق




آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

مشاهده و دریافت کد
Future Google PR for theft.loxblog.com - 3.40

RSS

Powered By
loxblog.Com